søndag 11. februar 2007

Ny seksjon



Ja da får jeg prøve blogging. Det er så mange som snakker om det og da må det prøves. Her i blokk 8 går det bra. Leiligheten begynner å ta form. Nå har jeg endelig fått seksjonen min. Det passet bare kjempe flott inn. Legger inn et bilde så får dere bedømme selv.


Så kom det store spørsmålet som jeg og min bedre halvdel diskuterte. Ble det ikke litt mørkt på høyre side. Det manglet liksom litt lys. Vi lurte derfor på om det hadde passet med en lik lampe på andre side. Vi gikk da inn i photoshop og redigerte inn en lampe for å se om det funket. Da ble resultatet slik. Vi syntes det passet men jeg er fortsatt ikke helt sikker. Hva synes dere? Ellers så går det slag i slag hos oss. Jeg jobber og mannen studerer. Det skal bli godt for min del med vinterferie om en uke.

6 kommentarer:

Anonym sa...

To lamper ble virkelig litt i overkant. Men seksjonen var flott. Fnis.

Hanne sa...

Ja tror vi må finne en lurere måte å lyse opp på. Lurte litt på om vi skulle ha lamper oppå seksjonen som lyser inn i glasset. Sånn som mamma og de har på bokhyllen.

Anonym sa...

Du får ta deg en tur på Ikea. Vi må også dit snart.

Ingunn sa...

Hei du. Fin blogg! Syns det var litt mye med 2 lamper. Hva med en stor gulvplante etc i den andre kroken, og heller få til noe annet lys? Hva med i taket?

Anonym sa...

Å helledussen - litt mye med 2 like lamper......... Hva med en stor golvlysestake for talgelys - litt mer romantisk ;-) Kul logg da hehe ;-)storesøster te maen te hanne ;-)

Anonym sa...

gratla med flott blogg-kanskje litt mye ned 2 like lamper der,men nå har du jo fått mange andre gode forslag-du finner nok på noe fint